SPLOŠNI POGOJI

1.Splošno

Ti splošni pogoji poslovanja veljajo za prodajo izdelkov, objavljenih na spletni strani podjetja TOM servis d.o.o.

Alpska cesta 43e, 4248 Lesce, Slovenija (v nadaljevanju: tomservis.si). 

Splošni pogoji so na voljo na spletni strani tomservis.si, zato se šteje, da je vsak potrošnik, ki naroči blago na spletni strani, seznanjen z njihovim celotnim besedilom. 

Šteje se, da z oddajo naročila v kakršnikoli obliki v celoti sprejemate te splošne pogoje poslovanja.

Pogodba se lahko sklene le v slovenskem jeziku.

2. Naročanje izdelkov

Pri tomservis.si izdelke naročate brez vsakega tveganja. Izdelke si lahko doma v miru ogledate in preizkusite in če vam ne ustrezajo v roku 14 dni od sprejema, enostavno vrnete nazaj. Izdelke lahko naročite na naslednje načine: 

  • Na telefon: 031-628-662

  • Po elektronski pošti na naslov: info@tomservis.si

  • Preko spleta: tomservis.si

3.Izvedba ali zavrnitev naročila

Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil bomo pričeli v najkrajšem možnem času. tomservis.si lahko v primeru, da naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.

3.1. Naročanje preko spleta

a. Naročilo v čakalni vrsti: Po uspešni oddaji naročila boste prejeli obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v obdelavo. V roku ene ure se lahko odločite in naročilo prekličete in to tako, da nam pošljete sporočilo na elektronski naslov (info@tomservis.si) kamor pripnete naše obvestilo o uspešno oddanem naročilu, v naslov pa napišete "Odstop od oddanega naročila". 

b. Naročilo odpremljeno: Če naročila v eni uri ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. V naročilu bomo pregledali ali so na voljo vsi zahtevani podatki o kupcu in naročenih izdelkih. V primeru pomanjkljivih podatkov vas bomo kontaktirali po elektronski pošti ali po telefonu, ki je naveden med kontaktnimi podatki. Popolno naročilo bo prejelo status odpremljenega naročila in s tem je tudi pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom sklenjena. 

c. Naročilo potrjeno: Naročilo bo odpremljeno iz naše lokacije v Lescah. Vsi izdelki, ki bodo na zalogi v fazi obdelave naročila in priprave paketov, bodo dostavljeni v 7 dneh. V primeru, da izdelkov v tem času ne prejmete, nas pokličite na telefon 031-628-662 ali pa nam pošljite vprašanje na elektronski naslov info@tomservis.si da preverimo zakaj ni prišlo do dobave izdelkov. 

d. Koriščenje kuponov: Če kot zvesta stranka prejmete e-kupon, za koriščenje popusta, je potrebno številko kupona vnesti v temu namenjeno polje, v e-košarici. Pri akcijah z več promocijskimi kodami s popusti, se lahko ob enkratnem plačilu koristi le ena ugodnost oz. en kupon s popustom. 

4. Dostava izdelkov

V dogovorjenem roku vam bomo naročene izdelke pripravili in poslali na vaš naslov. Na računu, ki je priložen paketu boste našli tudi vse informacijo o politiki vračila blaga, kam se lahko obrnete v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru ostalih pritožb. 

Izdelke bomo dostavili z našimi pogodbenimi partnerji v primerni paketni embalaži. V kolikor vas ob obisku dostavljalca ne bo doma, vam bo le-ta pustil obvestilo o prispeli pošiljki oziroma obvestil in povprašal o možnostih dostave paketa. 

Stroški pakiranja, dostave in poštnine za posamično enkratno naročilo so odvisni od teže in velikosti naročila.

V primeru, da naročenih izdelkov ne moremo dostaviti istočasno, vam dodatne priprave paketa in pošiljanja ne bomo zaračunali. To ne velja v primeru, če je bilo blago vrnjeno ter nato ponovno poslano zaradi razlogov na vaši strani. 

Naročeno blago bomo dostavili, če bo to le mogoče, v običajnem dobavnem roku, ki znaša 3-5 delovnih dni od prejetega naročila. V kolikor blaga ne bo možno dostaviti običajnem 14-dnevnem dobavnem roku, vas bomo, takoj ko bo možno, obvestili o novem predvidenem roku dostave. 

Če vam niti v dodatnem roku ne bomo mogli dostaviti naročenega blaga, lahko odstopite od pogodbe, mi pa vam bomo nemudoma oziroma v najkrajšem možnem času po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnili vsa prejeta plačila.

Ne glede na določbo prejšnjega odstavka lahko po preteku dogovorjenega roka odstopite od pogodbe, ne da bi podjetju pustil dodaten rok za izpolnitev obveznosti, če pred sklenitvijo pogodbe podjetje obvestite, da je dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe. 

5. Razprodani izdelki

V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam posameznega izdelka ne bomo mogli dostaviti, ker je razprodan. Prosimo vas za razumevanje.

6. Prevzem izdelkov

Osebni prevzem izdelkov, naročenih v spletni trgovini tomservis.si, je možen na sedežu podjetja TOM servis d.o.o:

TOM servis d.o.o.

Alpska cesta 43e

4248 Lesce

Slovenija

ali v Grosuplju na naslovu:

Cesta Toneta Kralja 8,

1290 Grosuplje,

Slovenija

V primeru osebnega prevzema izdelkov na sedežu podjetja ne plačate stroškov dostave, vendar pa vas prosimo, da to storite najkasneje v 14 dnevih od prejetega obvestila.

7. Cene

Vse cene, navedene v katalogu, so izražene v evrih ter NE vključujejo DDV. Izdani račun vsebuje poleg cene izdelka in pripadajočega davka na dodano vrednost tudi stroške pakiranja, dostave in poštnine. Zavezanci za DDV morajo pri naročilu predložiti identifikacijsko številko. 

Zaradi vsakodnevnega osveževanja cen in zalog na spletni strani lahko pride do napak, na katere ne moremo vplivati in zanje ne odgovarjamo. V primeru velikega odstopanja cen ali tehničnih podatkov vas bomo o spremembi vašega naročila obvestili. 

8. Način plačila

Naročene izdelke lahko plačate na naslednje načine:

  • plačilo po predračunu

  • plačilo po povzetju (samo gotovina)

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

9. Pridržek lastninske pravice

Pridržujemo si lastninsko pravico na prodanih izdelkih in le-ti ostanejo last tomservis.si tudi potem, ko so vam izročeni, vse dotlej dokler kupnine zanje ne plačate v celoti. 

10. Odstop od pogodbe in vračilo izdelkov

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v petnajstih (15) dneh podjetju na elektronski naslov info@tomservis.si sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec lahko vrne prejeto blago v originalnem stanju, nepoškodovano in neodprto, v originalni embalaži, na naslov:

TOM servis d.o.o.

Alpska cesta 43e

4248 Lesce

Slovenija

ali:

Cesta Toneta Kralja 8,

1290 Grosuplje,

Slovenija,

kar se smatra za odstop od pogodbe. V kolikor kupec ponudniku sporoči, da namerava odstopiti od nakupa in blago vrniti, ima na voljo 15 dni časa, da blago pošlje nazaj k ponudniku. Strošek pošiljanja blaga v vračilo ostane na strani kupca. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, denar pa nakažemo na transakcijski račun kupca v 30-ih dneh od prejema vrnjenega blaga. Ob vračilu izdelkov se povrne kupnina izdelkov brez stroškov vračanja blaga ponudniku. 

Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Kupec je obvezan, da v 15-ih dneh po prejemu blaga na elektronski naslov info@tomservis.si sporoči, da namerava blago vrniti, v nasprotnem primeru vračila ne bomo sprejeli in denarja ne moremo povrniti. 

11. Vračilo prejetih plačil 

V kolikor naročilo zaradi različnih razlogov ni bilo realizirano in ste naročeno blago že plačali, vam bomo vrnili vsa prejeta plačila, ki ste jih opravili zaradi naročila nemudoma, oziroma v najkrajšem možnem času.

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. V tem primeru vam bomo vrnili vplačani znesek izdelkov. Stroške poštnine nosi kupec. 

Vračilo prejetih plačil bomo v tem primeru zadržali do prevzema vrnjenega blaga ali dokler nam ne predložite dokazila, da ste blago poslali nazaj.

Prejeta plačila vam bomo vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili ob nakupu, razen če ne želite drugačnega načina vračila.

Najhitrejši in najpreprostejši način vračila je na vaš TRR (osebni račun). V primeru, da se odločite za takšen način vračila, prosimo da nam sporočite številko osebnega računa.

Če izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji, prosimo pokličite našo  telefonsko številko: 031-628-662, kjer vam bodo naši svetovalci lahko pomagali s potrebnimi pojasnili. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari. 

Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzamete na našem naslovu:

TOM servis d.o.o.

Alpska cesta 43e

4248 Lesce

Slovenija

ali:

Cesta Toneta Kralja 8,

1290 Grosuplje,

Slovenija

12. Varovanje in dostopnost do podatkov

Vaši osebni podatki bodo skrbno varovani v skladu z veljavnimi predpisi. Podatki, pridobljeni ob naročilu blaga, bodo uporabljeni za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov ter ostale potrebne komunikacije med vami in tomservis.si. Vaše osebne podatke lahko zahtevate na info@tomservis.si.

13. Izvensodno reševanje sporov in drugih pravnih sredstev

Tomservis.si si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, v kolikor pa to ne bo možno, bo za reševanje teh sporov pristojno sodišče v Kranju. 

14. Podatki o vpisu v register z navedbo registra in številke vpisa

TOM servis d.o.o.

Alpska cesta 43e, 4248 Lesce, Slovenija 

Matična številka: 2365774000

Davčna številka: SI57929289

Davčni zavezanec: DA

Bančni račun odprt pri:

Sparkasse d.d.,

Cesta v Kleče 15, 1000 Ljubljana

TRR: SI56 3400 0101 9368 223

15. Platforma za reševanje sporov

S 15. februarjem 2016 Evropska komisija pripravlja platformo za izvensodno reševanje sporov. Potrošniki imajo tako možnost, da spore v zvezi s svojim spletnim naročilom najprej rešijo brez vključevanja sodišča. Platforma za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Več informacij o platformi za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm